انواع سیستم صوتی کنفرانس

انواع سیستم صوتی کنفرانس

با وجود انواع سیستم صوتی کنفرانس انتخاب برای سالن کنفرانس آسان است بسته به نیاز سالن کنفرانس و میزان استفاده سیستم صوتی می تواند متفاوت باشد.

نیاز اصلی هر سالن کنفرانسی سیستم صوتی مناسب است که جلسات بدون مشکل انجام شود. شرکت های فراوانی در نقاط مختلف کره زمین به ساحت محصولات صوتی برای سالن ها و اتاق های کنفرانس میپردازند.

اما خیلی از محصولات تولید شده یا کارایی لازم و یا کیفیت مناسبی ندارند تنها چند شرکت تولید کننده هستند که محصولات و تجهیزات مخصوص سالن های کنفرانس را تولید میکنند و کیفیت لازم را دارند.

شرکت آوا صدای پژواک (صامع) یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده انواع سیستم صوتی کنفرانس می باشد ، این شرکت در کنار کیفیت بالای محصول خدمات پس از فروش را سر لوحه کار خود قرار داده است.

یکی از دلایلی که آوا صدای پژواک را از شرکت های دیگر متمایز کرده است گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش می باشد.

تیم تجهیز سالن کنفرانس شرکت صامع به صورت کامل و صفر تا صد تجهیز سالن کنفرانس را انجام می دهد در کنار ارائه محصول نصب و تجهیز آن را هم توسط مهندسان شرکت انجام می گیرد.

مطالب مرتبط  : سیستم کنفرانس صوتی و تصویری

شرکت آوا صدای پژواک با داشتن نمایندگی های متعدد در اکثر شهرستان های کشور نیاز سازمان ها و شرکت های شهرستان ها را هم برطرف نموده است.

فراموش نکنید که صامع به عنوان اولین تولید کننده میکروفون کنفرانس و سیستم کنفرانس ایرانی شناخته می شود . محصولاتی که حتی از نسخه های با کیفیت خارجی هم کارایی و کیفیت بهتری دارد.

لازم به ذکر است که تجربه بالای آوا صدای پژواک (صامع) در تجهیز سالن کنفرانس یکی از مزیت های این شرکت به نسبت شرکت های دیگر این حوزه میباشد.

برای خرید انواع سیستم صوتی مورد نیاز می توانید با کارشناسان مجموعه صامع تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را درباره محصولات مورد نظر کسب نمایید.